Programează-te

Sâmbătă: 08:00 - 14:00
Duminică: Închis

Stomatologie laser

Cunoaștem cu toții starea de anxietate a pacienților declanșata la auzul zgomotului produs de freza, la vederea acului de anestezie sau la durere. Toate acestea au fost eliminate în mare parte de introducerea tehnologiei laser în stomatologie, o tehnologie inovatoare care a revoluționat stomatologia la nivel mondial. Tratamentul stomatologic cu laser este o tehnică non-invaziva, rapidă, precisa și cel mai important, lipsită de durere. Laserul dentar ameliorează semnificativ durerea, reduce sângerarea și perioada de recuperare de după fiecare procedură stomatologică.

Și pentru că ne dorim ca experiența ta DentalQ să fie una cât mai plăcuta și confortabilă, am ales să utilizăm laserul BIOLASE EPIC X, cel mai complex și versatil laser dioda, cu rezultate rapide și fără durere.

ani
de experiență
1 +
pacienți
fericiți
0 k

Laserul EPIC X BIOLASE

Laserul EPIC X BIOLASEeste unul din echipamentele moderne ce le veți întâlni la clinica noastră. Are aplicabilitate în toate ramurile stomatologiei moderne (parodontologie, endodonție, chirurgie dentară, estetică etc.)

Realizăm cu succes tratamente stomatologice fără durere, stoparea parodontozei prin sterilizarea pungilor parodontale și tratarea afecțiunilor parodontale, decontaminarea canalelor infectate, îmbunătățirea aspectului fizic prin albirea dinților  sau corectarea zâmbetului gingival cu laser.

Este un instrument extrem de flexibil si util cu ajutorul căruia reducem disconfortul, durata procedurii cât și timpul de vindecare. Este foarte benefic pentru biostimulare (cunoscută și sub numele de terapia cu laser) reducând disconfortul post operator.

Avantajele tratamentelor
stomatologice cu laser

• Recuperarea postoperatorie este mai rapidă și mai ușoară
  • Tratament minim invaziv și netraumatic
  • Manopere mult mai precise si mai rapide
  • Diminuarea sângerării în timpul manoperelor chirurgicale
  • Reduce sensibilitatea si durerea, astfel pacienții vor beneficia de o experienta plăcuta, deloc traumatizanta.
  • Are efect antibacterian și antiinflamator reducând riscul suprainfecții și limitând edemul.
  • Tratamentul superior al parodontozei
  • Îmbunătățește estetica zâmbetului.
  • Reduce hipersensibilitatea dentara
  • Are rol de biostimulare, accelerând procesul de vindecare iar durerea postoperatorie este scăzută. Astfel, pacientul se va bucura de vindecare mai rapida.

Care este rolul laserului în estetica dentară?

Este un lucru cert că un zâmbet frumos are un rol important în dezvoltarea vieții sociale și profesionale. Cu  ajutorul laserului dentar putem îmbunătății considerabil aspectul zâmbetului tău.

În cadrul clinicii DentalQ puteți beneficia de albire dentara cu laser. Cu ajutorul laserului Biolase EpicX reușim să albim dinții cu pana la 10 nuanțe. Procedura albirii este una extrem de simpla si rapida, se folosește un gel de albire pe baza de peroxid de hidrogen activat de laser. Rezultatele sunt uimitoare. Întreaga procedura este simpla si extrem de confortabila pentru pacient.

Dacă, atunci când zâmbești, se vede o zona mare de gingie (“ gummy smile”) trebuie sa știi ca acest lucru poate fii corectat foarte ușor cu ajutorul laserului dentar.

Ce este terapia durerii cu laser și când este indicată?

Biostimularea (sau terapia durerii) cu laser este o procedură ce grăbește vindecarea țesuturilor afectate în timpul diverselor tratamente și reduce durerea.

Este indicată în afecțiuni precum:

Aplicarea laserului pe veziculele herpetice ajută la scăderea în intensitate a durerii, iar vindecarea se face în câteva zile. Este important ca acest tratament să fie inițiat cât mai rapid, scăzând astfel șansele de recidive.

Sunt afecțiuni extrem de neplăcute pentru pacienți, care de multe ori îi determina sa evite vizita la medicul dentist. Prin terapia cu laser durerile vor fii mult diminuate și mobilitatea articulației va creste.

Apar des după anumite intervenții chirurgicale în special extracția molarilor de minte inferiori, dar nu numai. În cele mai multe cazuri această senzație este tranzitorie și trece fără nici un tratament. Uneori poate persista un timp îndelungat.

Biostimularea laser reușește să trateze această afecțiune prin aplicarea luminii pe traiectul nervului afectat, astfel încât parestezia să dispară complet sau să se amelioreze. Specialiștii DentalQ recomanda ca acest tratament sa fie aplicat imediat după o intervenție chirurgicala ampla.

Caracterizata printr-o durere intense care are un început și sfârșit brusc. Acest tip de durere poate apărea spontan sau poate fii accentuate de anumiți stimuli precum aerul rece, masticația, atingerea fetei. Din fericire, simptomatologia acestei afecțiuni poate fii mult diminuată cu ajutorul laserului.

Biostimularea laser ajută la integrarea mai rapidă a implantului dentare și scade considerabil durerea postoperatorie.

După finalizarea tratamentului de canal pentru a diminua durerea și edemul post operator.

Laserul a început să fie des utilizat după ședințele de activare a aparatelor dentare. Unul din cele mai frecvente motive ale pacienților pentru a refuza purtarea unui aparat dentare este disconfortul resimțit după activarea aparatului. Din fericire pacienții noștri pot beneficia de o ședința de terapie a durerii cu laser după fiecare activare, astfel durerile specific acestui tratament se diminuează. In același timp, datorita efectului luminii laser asupra ligamentelor parodontale, tratamentul ortodontic va fi mai scurt.

Laserul este folosit pentru a accelera procesul de rebasculare a gingiilor și a parodonțiului. În fazele inițiale, el scade fluxul sangvin către zona supusa intervenției parodontale pentru a favoriza formarea cheagului de sânge, dar apoi creste microcirculatia sangvina grăbind astfel procesul de vindecare.

Program clinică

Vă așteptăm cu drag în clinica noastră!
Luni-Vineri
Sâmbătă
Duminică
Închis

Contactează-ne

Serviciul ales

Nu ai rezervat consultatia gratuita ?

Mai ai o sansa!

*Oferta valabila doar pentru pacientii noi!

Felicitari!

Ai castigat o

CONSULTATIE GRATUITA

Ora
Minute
Secunde

Profita Acum si Beneficiezi de una dintre cele 5 Consultatii Gratuite pentru clienti noi. Completeaza Formularul si te vom contacta noi pentru a programa consultatia.

*Oferta valabila doar pentru pacientii noi!